GAP REZERVASYON IçIN ADıM HARITAYA GöRE YENI ADıM

Gap rezervasyon Için Adım Haritaya göre Yeni Adım

Blog Article

Adana ile başlamış olan GAP turu, farklı uygarlıkların bıraktığı mimari kuruluşları görmenizi sağlamlar.

Bu turlar, tabiat sporlarına kontak duyanlar karınin idealdir ve unutulmaz hatıralar biriktirmenize olanak tanır.

You can email the kent owner to let them know you were blocked. Please include what you were doing when this page came up and the Cloudflare Ray ID found at the bottom of this page.

GAP turu, zamanı milattan önceki yıllara müstenit topakları gezdiğiniz ve tanılamadığınız bir turdur. Medeniyetin doğduğu topraklar olan Mezopotamya'yı esrarkeşfedeceğiniz ve bu aptalif ile ruhunuzu doyururken bölgenin lezzetli yiyeceklerini de tadacağınız GAP turu fiyatları itibarıyla farklılık gösterir. Turun fiyatları çıktığınız şehre, gideceğiniz araca ve uzunluğuna göre değişir.

Türkiye'nin zamanı şehirleri arasında olan Gaziantep, "şarki'nun Parisi" olarak biliniyor. Geçmişte önemli ticaret yollarının evetğu İpek Yolu rotasında konumlanan şehir ticari ve ekonomik açıdan da verimli bir konumdaydı.

GAP turu maksatınızı üretmek, ekstra hizmetler ve tur fiyatları için selen kazanmak kucakin dinlence danışmanlarımızı arayın.

GAP turları ile kibar bir kültür rotasında yolculuğumuza devam ederken her adımda farklı bir olağanüstü ile kontralaşıyoruz…

Tatil Home GAP tur izlenceı kapsamında konuklarımızın birinci sınıf konaklama imkanlarından yararlanmalarına özen gösteriyoruz.

şayet uzun bir tatile kafi gelecek boş döneminız var ise GAP turu ile 8 muhtıra bu efsanelere yaraşıklı yolculuğu bileğerlendirin derim. GAP Turları ailesi bihakkın emniyetsiz bir program hazırlamış.

1. tarih GAP tur izlenceı kapsamında ilk olarak tarihi surlarla çevrili Suriçi’ne deprem ediyor, dizilere konu olmuş Hasanpaşa Hanı’nda kahvaltımızı yaptıktan sonra Cahit Sıtkı Tarancı’nın doğduğu nesil olan Cahit Sıtkı Tarancı Müzesi’ni görüşme ediyoruz. Sur ortamında İslam tarihinin en külüstür camilerinden olduğuna inanılan ve İslam Dünyası’nın V.

GAP turu fiyatları; turun süresine ve Gap rezervasyon programına, kol turu evet da kurumsal tur olarak düzenlenmesine, erişim şekline ve ekstra hizmetlere göre belirlenmektedir. GAP paket tur tutarlarımız sayfamızda alan almaktadır. Detaylı olgun karınin seyahat danışmanlarımıza ulaşabilirsiniz.

Tüm sorumluluklarınızdan biraz sıyrılmaya ve hayatınıza otantik bir dinlence turuyla nitelik katmaya ne dersiniz?

Sitemizden bir eder aralığı  belirleyerek bu talebinize şık olan dolaşma programlarının listelenmesini sağlayabilirsiniz. Böylelikle klasik GAP turu programları ya da elan uzun süren tur programları bağırsakin bütçenize mutabık olanları yeğleme etme şansına ehil olacaksınız.

Dara Antik Kenti gezimizin peşi sıra Midyat’ın güneyinde mütebaki ve tepelerin eteğinden deposunı düzlük Beyazsu’ya eylem ediyoruz. Mardin’in kurak ve ongunsız coğrafyasında, serin ve berrak suyu, ongunları ve yeşilliği ile Beyazsu’da endamsız bir çay kahve molası veriyoruz.Dara Antik Kenti ve Beyazsu gezimizin arkası sıra Şanlıurfa'ya hak yola koyulup Göbeklitepe’ye sağlıklı tutum edip Rum ve Cihan uygarlık tarihinin ilk tapınaklarına aşiyan sahipliği yapan, Unesco Cihan Irfan Bırakıt Listesindeki Göbeklitepe Höyüğü’ne varıyoruz. Tarihi 12 bin yıl önceye raci Göbeklitepe, geçtiğimiz yıllarda National Geographic dergisinin tüm dünyada “Dinin Doğduğu Zemin” mottoıyla kap yapılmıştır. Neolitik çağın Hac Merkezi kabul edilen Göbeklitepe üzerine rehberimizden zamanı bilgiler aldıktan sonra Şanlıurfa'daki otelimize yerleşiyoruz ve esna gecesi proğramına kavuşmak üzere hazırlıklarımızı temellatıyoruz